1. Аналіз умов забезпечення психофізичного здоров'я учнів, стану викладання предметів і навчальних курсів, підготовка рекомендацій щодо приведення їх у відповідність до державних стандартів освіти.
2. Створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти і кваліфікації педагогічних працівників, підвищення їхньої психологічної компетентності.
3. Організація вивчення якості забезпечення навчально-виховного процесу кадрами з відповідною педагогічною освітою.
4. Керівництво роботою методичних об'єднань та координація їхньої діяльності.
5. Проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей педагогів, вивчення, узагальнення і поширення педагогічного досвіду.
6. Апробація та введення нових освітніх технологій та систем.
7. Створення умов для збереження, систематичного поповнення та ефективного використання методичного фонду літератури.